0 800 301 555

Вакансії

Компанія KLO шукає надзвичайних людей, що вміють вражати, визначили своє покликання та закохані у свою справу. Ми із радістю приймемо вас до нашої команди, якщо ви розділяєте нашу найголовнішу цінність – задоволення клієнтів.

Якщо ви хочете працювати у компанії KLO, відправляйте резюме на електронну адресу: job@klo.ua

 

Переваги компанії

  • PR-менеджер

    Группа компаний «KLO», динамично развивающаяся в сфере нефтяного бизнеса, в связи с расширением, приглашает в команду PR-менеджера.

    Місто:

    Киев

    Вимоги до кандидата:

    • Опыт работы — от 1 года обязателен;
    • Высшее образование (PR, журналистика, маркетинг);
    • ПК — опытный пользователь.

    Основні обов'язки:

    • разработка и проведение активностей корпоративного PR;
    • проведение кампаний и администрирование страниц в соц. сетях;
    • участие в разработке PR-активностей по продвижению продуктов и услуг компании;
    • запуск новых проектов;
    • написание текстов;
    • подготовка контента для внешнего сайта компании;
    • поддержание качественной обратной связи со СМИ;
    • коммуникация с подразделениями компании для сбора необходимой информации о проектах;
    • ведение соц. проектов компании;
    • анализ и оценка эффективности PR-кампаний;
    • ведение отчетности.

     

    Умови роботи:

    • стабильная выплата заработной платы;
    • пятидневная рабочая неделя;
    • место работы — просп. Освободителей, 8-А (м. Дарница);
    • постоянное место работы в теплой атмосфере команды единомышленников;
    • возможность повышать свой профессиональный уровень;

     

    Контакти:

    Адрес — г. Киев, ул. Освободителей, 8 а. Телефоны — 291−00−69; 067 320−72−76. Контактное лицо — менеджер по персоналу Юлия.

    Розгорнути
  • Заступник начальника АЗС (товарознавець)

    Групі компаній "KLO", що динамічно розвивається в сфері нафтового бізнесу, потрібно заступник начальника АЗС (товарознавець).

    Місто:

    Київ

    Вимоги до кандидата:

    Освіта - середня-спеціальна або вища (бажано торгово-економічна).

    Досвід роботи - від 2 років в області рітейлу FMCG (на посаді товарознавця, адміністратора).

    Знання основ бухгалтерського обліку. Знання 1С, володіння ПК на рівні користувача.

    Розуміння азів касової дисципліни.

    Відмінні комунікативні навички: грамотна мова, вміння вибудувати діалог з клієнтом.

    Комунікабельність, клієнтоорієнтованість, відповідальність, вміння працювати в команді.

    Досвід управління колективом від 10 чол.

    Основні обов'язки:

    Щоденне забезпечення повноти і своєчасності обліку товарів у торговій системі;

    Введення інформації про переоцінку товарів; забезпечення продукції торговими сертифікатами і повним пакетом документів, оформлених відповідно до вимог українського законодавства на всю продукцію магазину і бістро;

    Здійснення замовлення товарів у постачальників для підтримки оптимального запасу магазину і бістро, виходячи з поточних продажів і залишків; прийом і оприбуткування товарів у торговій системі відповідно до законодавства України та корпоративними процедурами;

    Участь в проведенні інвентаризацій ТМЦ;

    Організація роботи АЗК під час відсутності начальника;

    Організація процесу навчання, прибирання, приготування страв зони фаст-фуд, викладки, ротації товару;

    Виконання стандартів обслуговування співробітниками АЗК.

    Умови роботи:

    1) оформлення згідно трудового законодавства України; 

    2) постійне місце роботи в теплій атмосфері команди однодумців; 

    3) можливість підвищувати свій професійний рівень.

    Контакти:

    Адреса - м Київ, вул. Визволителів, 8 а. Телефони - 291-00-69; 067 320-72-76. Контактна особа - менеджер з персоналу Юлія.

    Розгорнути
  • Секретар керівника

    Компанія «KLO», що динамічно розвивається в сфері нафтового бізнесу, в зв'язку з розширенням, оголошує конкурс на вакансію секретар керівника.

    Місто:

    Київ

    Вимоги до кандидата:

    1. Вища освіта;

    2. Обов'язковий досвід роботи від 1 року;

    3. Знання англійської мови - не нижче Intermediate;

    4. Досвідчений користувач ПК (MS Office - Work, Excel, Power Point);

    5. Грамотна усна і письмова мова (українська, російська);

    6. Презентабельний зовнішній вигляд (діловий стиль);

    7. Знання та дотримання ділового етикету, правил і норм ділового спілкування;

    8. Високий ступінь самоорганізації, точність в роботі;

    9. Старанність, активність, порядність.

    Основні обов'язки:

    Організація прийому відвідувачів, зустрічей, нарад;

    Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, придбання продуктів, контроль порядку в офісі);

    Прийом та переадресація вхідних дзвінків;

    Ведення ділового листування;

    Збір необхідної керівнику інформації;

    Виконання доручень керівництва (секретар в підпорядкуванні у помічника керівника).

    Умови роботи:

    Оформлення згідно трудового законодавства України;

    Постійне місце роботи (Борщагівка, вул. Трублаїні, 1-Б (є розвозка)) в теплій атмосфері команди однодумців;

    Своєчасну, конкурентоспроможну заробітну плату;

    Корпоративний мобільний зв'язок;

    Можливість підвищувати свій професійний рівень.

    Контакти:

    Адреса - м Київ, вул. Визволителів, 8 а. Телефони - 291-00-69; 067 320-72-76. Контактна особа - менеджер з персоналу Юлія.

    Розгорнути
  • Водій автовишки

    Велика, успішна, що динамічно розвивається в сфері нафтового бізнесу вітчизняна компанія "KLO" оголошує конкурс на заміщення вакантної посади водій автовишки (категорії В, С + допуск для роботи на спецтехніці).

    Місто:

    Киев

    Вимоги до кандидата:

    • Водійські права (категорії В, С + допуск для роботи на спецтехніці);

    • Досвід роботи бажаний;

    • Проживання поблизу с. Петрівське, Житомирський напрямок (місце роботи територіально в Петровському);

    • Бажано наявність автомобіля;

    • Освіта значення не має;

    • Пунктуальність, ініціативність, стресостійкість.

    Основні обов'язки:

    • поклейка рекламних бордів по Києву і області;

    • обслуговування АЗС.

    Умови роботи:

    Оформлення згідно трудового законодавства України;

    Своєчасна виплата заробітної плати - ставка + бонуси;

    Оплачувана мобільний зв'язок;

    Постійне місце роботи в теплій атмосфері команди однодумців;

    Можливість підвищувати свій професійний рівень.

    Графік роботи - за графіком (2 тижні поспіль або тиждень через тиждень).

    Контакти:

    Адреса - м Київ, вул. Визволителів, 8 а. Телефони - 291-00-69; 067 320-72-76. Контактна особа - менеджер з персоналу Юлія.

    Розгорнути
  • Оператор заправних станцій

    Групі компаній «KLO», що динамічно розвивається в сфері нафтового бізнесу, потрібно оператор заправних станцій

    Місто:

    м. Київ (Оболонь, Позняки, м. Іподром, Борщагівка), м.Бровари, м.Бориспіль, м Вишневе, с. Забуччя, с. Жовтневе (Переяслав-Хмельницький р-н).

    Вимоги до кандидата:

    Досвід роботи вітається;

    Проживання в г. Киев, Київської області;

    Дисциплінованість, порядність, працьовитість, відсутність шкідливих звичок.

    Основні обов'язки:

    Заправка автомобилей топливом; 

    Оказание дополнительных услуг на АЗС (мойка стекол, подкачка шин); 

    Информирование клиентов о видах топлива; 

    Уборка прилегающей территории.

    Умови роботи:

    Оформлення згідно трудового законодавства України;

    Постійне місце роботи в теплій атмосфері команди однодумців;

    Своєчасну, конкурентоспроможну заробітну плату;

    Можливість підвищувати свій професійний рівень.

    Контакти:

    Адреса - м Київ, вул. Визволителів, 8 а. Телефони - 291-00-69; 067 320-72-76. Контактна особа - менеджер з персоналу Юлія.

    Розгорнути
Зв'язатися з нами